Menu
EΙΔΙΚΟΣ ΙΑΤΡΟΣ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΟΣ
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ-ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΕΙΣ-ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ και ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ-ΡΑΝΤΕΒΟΥ
ΚΑΡΔΙΟΑΓΓΕΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ και ΠΑΘΗΣΕΙΣ: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΛΗΨΗ και ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ
OΣΤΕΟΑΡΘΡΙΤΙΔΑ -OΣΤΕΟΠΩΡΩΣΗ-ΜΥΟΣΚΕΛΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ και ΠΑΘΗΣΕΙΣ
ΚΑΡΚΙΝΟΣ: Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ
ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ-ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ και ΚΥΗΣΗΣ
ΠΑΘΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ Η ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ
Εφαρμογή της ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗΣ σε ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ και ΠΑΘΗΣΕΙΣ
ΝΕΑ
EΙΔΙΚΟΣ ΙΑΤΡΟΣ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΟΣ
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ-ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΕΙΣ-ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ και ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ-ΡΑΝΤΕΒΟΥ
ΚΑΡΔΙΟΑΓΓΕΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ και ΠΑΘΗΣΕΙΣ: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΛΗΨΗ και ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ
OΣΤΕΟΑΡΘΡΙΤΙΔΑ -OΣΤΕΟΠΩΡΩΣΗ-ΜΥΟΣΚΕΛΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ και ΠΑΘΗΣΕΙΣ
ΚΑΡΚΙΝΟΣ: Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ
ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ-ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ και ΚΥΗΣΗΣ
ΠΑΘΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ Η ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ
Εφαρμογή της ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗΣ σε ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ και ΠΑΘΗΣΕΙΣ
ΝΕΑ
Προβλήματα ανάπτυξης
EΙΔΙΚΟΣ ΙΑΤΡΟΣ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΟΣ
  |  
Παιδιατρικά προβλήματα
  |   Προβλήματα ανάπτυξης
Χαρακτηριστικό γνώρισμα των παιδιών που έχουν αναπτυξιολογική διαταραχή είναι η αδεξιότητα και η κινητική καθυστέρηση. Επίσης, αυτά τα παιδιά έχουν δυσκολίες στο σκαρφάλωμα, την αναπήδηση, την αντανακλαστική απάντηση και την ισορροπία. Ακόμα, δραστηριότητες όπως το γράψιμο, η αντιγραφή, η απομνημόνευση και άλλες ολοκληρωμένες κινήσεις ενέχουν προκλήσεις. Τα παιδιά αυτα, επίσης, συνήθως συναντούν δυσκολίες όταν κουμπώνουν το φερμουάρ, τα κουμπιά, να δέσουν τα κορδόνια τους, στην προσπάθεια να πετάξουν και να πιάσουν μια μπάλα, την εκμάθηση ποδηλάτου. Οι οργανωτικές τους ικανότητες πιθανόν να είναι λιγότερο ανεπτυγμένες από τα αδέρφια τους. Για την εκτέλεση μιας κινητικής δραστηριότητας, αυτά τα παιδιά καταβάλλουν περισσότερη προσπάθεια και ο απαιτούμενος χρόνος ολοκλήρωσης της κίνησης είναι μεγαλύτερος. Συνήθως αποφεύγουν την κίνηση και τις αθλητικές δραστηριότητες κατά τα πρώτα χρόνια της ζωής τους.
Χαρακτηριστικά Γνωρίσματα Παιδιών με Αναπτυξιακές Διαταραχές ειναι η αδεξιότητα ,ή ασυνέργεια και η εμφάνιση διαταραχών στο γράψιμο, την ανάγνωση και την αντιγραφή. Η δυσκολία να ολοκληρώσουν τη μελέτη τους εντός του προβλεπόμενου χρονικού ορίου απαιτεί να καταβάλλουν περισσότερη προσπάθεια και αυτοσυγκέντρωση, όταν οι ασκήσεις περιλαμβάνουν και το στοιχείο της κίνησης. Συναντούν δυσκολίες στην εκτέλεση των καθημερινών τους δραστηριοτήτων (πχ. ντύσιμο, σίτιση, περιποίηση). Επίσης, συναντούν δυσκολίες στην συμμετοχή τους σε αθλητικές δραστηριότητες και παιχνίδια (είναι οι τελευταίοι που επιλέγονται για τη σύσταση μιας ομάδας). Εξίσου, αντιμετωπίζουν δυσκολίες στο να μάθουν νέες κινητικές δεξιότητες και, είτε δυσκολεύονται είτε παρουσιάζουν μειωμένο ενδιαφέρον για αθλητικές δραστηριότητες.
Η
Ομοιοπαθητική
μπορεί να βοηθήσει σημαντικά σε πολλες Αναπτυξιολογικες διαταραχες και Προβλήματα Ανάπτυξης.