Menu
EΙΔΙΚΟΣ ΙΑΤΡΟΣ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΟΣ
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ-ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΕΙΣ-ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ και ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ-ΡΑΝΤΕΒΟΥ
ΚΑΡΔΙΟΑΓΓΕΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ και ΠΑΘΗΣΕΙΣ: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΛΗΨΗ και ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ
OΣΤΕΟΑΡΘΡΙΤΙΔΑ -OΣΤΕΟΠΩΡΩΣΗ-ΜΥΟΣΚΕΛΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ και ΠΑΘΗΣΕΙΣ
ΚΑΡΚΙΝΟΣ: Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ
ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ-ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ και ΚΥΗΣΗΣ
ΠΑΘΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ Η ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ
Εφαρμογή της ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗΣ σε ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ και ΠΑΘΗΣΕΙΣ
ΝΕΑ
EΙΔΙΚΟΣ ΙΑΤΡΟΣ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΟΣ
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ-ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΕΙΣ-ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ και ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ-ΡΑΝΤΕΒΟΥ
ΚΑΡΔΙΟΑΓΓΕΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ και ΠΑΘΗΣΕΙΣ: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΛΗΨΗ και ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ
OΣΤΕΟΑΡΘΡΙΤΙΔΑ -OΣΤΕΟΠΩΡΩΣΗ-ΜΥΟΣΚΕΛΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ και ΠΑΘΗΣΕΙΣ
ΚΑΡΚΙΝΟΣ: Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ
ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ-ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ και ΚΥΗΣΗΣ
ΠΑΘΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ Η ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ
Εφαρμογή της ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗΣ σε ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ και ΠΑΘΗΣΕΙΣ
ΝΕΑ
Μαθησιακές δυσκολίες
EΙΔΙΚΟΣ ΙΑΤΡΟΣ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΟΣ
  |  
Παιδιατρικά προβλήματα
  |   Μαθησιακές δυσκολίες
Το εύρος των μαθησιακών δυσκολιών είναι πολυποίκιλο. Μια απλή κατηγοριοποίηση των διάφορων τύπων μαθησιακών δυσκολιών καταλήγει σε τρεις βασικές κατηγορίες. Πιο συγκεκριμένα, οι μαθησιακές δυσκολίες χωρίζονται σε:
Δυσκολίες λόγου και ομιλίας. Πρόκειται για δυσκολίες στην παραγωγή και κατανόηση του προφορικού λόγου. Τέτοιες μπορεί να αφορούν την παραγωγή ήχων (άρθρωση), τη μετατροπή ιδεών σε λόγο (έκφραση) ή την κατανόηση των λεγομένων του συνομιλητή.
Δυσκολίες γραπτού λόγου. Οι δυσκολίες αυτές μπορεί να αφορούν προβλήματα στην αποκωδικοποίηση του γραπτού λόγου, προβλήματα ορθογραφίας και γενικότερα προβλήματα στην παραγωγή γραπτού λόγου. Σε αυτές συμπεριλαμβάνεται και η περισσότερο γνωστή περίπτωση της δυσλεξίας (συχνά αναφέρεται και ως ειδική μαθησιακή δυσκολία).
Δυσκολίες μαθηματικού λόγου. Σε αυτή την κατηγορία εμπίπτουν δυσκολίες που στην αναγνώριση αριθμών και μαθηματικών συμβόλων, στην απομνημόνευση της προπαίδειας, στην κατανόηση αφηρημένων μαθηματικών εννοιών και στην επίλυση μαθηματικών προβλημάτων. Όπως και στην περίπτωση της προηγούμενης κατηγορίας (δυσκολίες γραπτού λόγου), πρόκειται για μορφές μαθησιακής δυσκολίας που, για προφανείς μάλλον λόγους, τις περισσότερες φορές ανιχνεύονται μετά την ένταξη του ατόμου στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Άλλες δυσκολίες. Σε αυτή τη κατηγορία εντάσσονται δυσκολίες οι οποίες επηρεάζουν σαφώς τη διαδικασία της μάθησης και μπορούν να ενταχθούν κάτω από τον όρο "μαθησιακές δυσκολίες", χωρίς να εμπίπτουν σε μία από τις παραπάνω κατηγορίες. Τέτοιες είναι οι οπτικο-κινητικές διαταραχές.
H
Oμοιοπαθητική
μπορεί να βοηθήσει σημαντικά σε πολλές περιπτώσεις Μαθησιακών Δυσκολιών.